понеделник, 10 септември 2012 г.

Палачинки

 Преди време, търсейки рецепта за картофки на фурна, попаднах на страхотен кулинарен блог - идеален наръчник за начинаещи кулинари, което си е и целта на самата авторка. Тъй като имам желание да придобия опит и умения в кухнята, си заплюх няколко рецепти. Една от първите, които ми легнаха на сърце, беше класическата рецепта за палачинки.
Палачинките винаги са представлявали изключително голямо кулинарно предизвикателство за мен - като се започне от самите съставки (мислех, че водата е изцяло каприз на баща ми), мине се през консистенцията и се стигне до страшното накъсване на уж готовата палачинка. Сигурно разбирате, че просто нямах търпение да проверя дали тази рецепта ще се получи в моите ръчички. Е, определено се получи! Предстои ми да се усъвършенствам, но резултатът си е напълно задоволителен. Следвах рецептата точно и гарнирах палачинките със сиренце и сладко, каквато е традицията в моето семейство.
За да не бъда голословна, ще ви покажа няколко снимки, като предварително се извинявам за лошата светлина, но днес в Пловдив е изключително мрачно и неприветливо.

В най-скоро време смятам да приготвя и кюфтета от тиквички или прочутото Гаспачо. :)

3 коментара:

  1. Yummyyy! Сега ми се приядоха палачинки и мисля да открадна идеята ти и да отида да си направя малко <3 Твоите изглеждат доста добре! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че моите палачинки са ти харесали! И много ти благодаря за хубавите думи :)Твоят блог също е мн уютно и приятно местенце! :)

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване