понеделник, 29 юни 2015 г.

The Perfect Series | MASCARA

Момичета, слагам началото на нова, по-точно на първата серия в блога. The Perfect _____ е нещо като популярните Любими продукти, но в конкретна (тясна) категория. Планирам the perfect white nail polish, the perfect summer red lip, а темата на днешния пост е The Perfect Mascara.
Започвам с уговорката, че миглите на всички са различни, затова ще ви опиша бързичко какви са моите и какви очаквания имам от една спирала, за да прецените дали този продукт е Вашият продукт.

Имам доста дълги, гъсти, наситено черни и изключително жилави мигли. Това, заедно с предпочитанията ми към драматична визия, значително затруднява избора на спирала. Продукти, които при други момичета стоят страхотно и придават обем и извивка, при мен не правят никаква разлика с негримирани мигли.

Затова от година-две се отказах от експерименти и сменях единствено варианти на Голдън Роуз, с които постигах задоволителен резултат.
Също трябва да си призная, че съм от типа, който иска без много усилия да постигне максимален ефект. Затова и си слагах спирала надве-натри, докато усърдното гледане на YouTube не ме наведе на мисълта, че може би трябва да опитам различен подход.

Стигнах до извода, че имам нужда от спирала, която има къси косъмчета, за да успея да стигна до основата на миглите и да ги повдигна от там. Постоянно виждам момичета, чиято спирала започва от средата на миглите, което би могло да върши работа, ако се търси дължина и наситено черен цвят, но при мен стои по абсолютно същия начин, както когато не нося нищо.
Големите обемни четки - например при Maybelline Colossal, едвам докосват връхчетата и по никакъв начин не фиксират миглите по желания начин.

Затова и Golden Rose City Style e, ако не идеална, то поне много, много добра спирала. Докато наистина не се постарах и не отделих 2-3 минути само за нанасянето й, не смятах, че е нещо особено. Сега обаче мнението ми е коренно различно! :)
Нанасям я на два пласта - започвам със страната с късите косъмчета, с които стигам до основата на миглите със зиг-заг движение, за да ги извия и да разнеса достатъчно туш. При втория пласт използвам дългите косъмчета, за да фиксирам миглите и да постигна максимална дължина. Само с къси косъмчета ефектът е много далеч от желания - именно заради това и не разбрах цялата истерия по False Lash спиралата на МаксФактор, която на всичко отгоре е с толкова мека и огъваща се четка, че по никакъв начин не обхваща миглите.

Тушът е с идеална консистенция - не е прекалено рядък (е, в началото е по-рядък както и при всички спирали), за да сплъстява миглите; не се рони или размазва (За сравнение - спиралата на Есенс с коронката се рони просто кошмарно!).
Определенено постигам ефекта, който търся, въпреки че никога не отказвам още малко драма, хаха. Като помощник идва и миглоизвивачката, която имам от скоро :)

Вече привърших спиралата и тъй като в Германия няма как да се снабдя с нея, си купих Maybelline Lash Sensational и съвсем скоро ще се появи пост и за нея, дано не ви стане скучно да четете ревюта за eдин и същи тип продукт.

С пожелания за слънчева седмица,
Ина.

3 коментара:

  1. Това е една от любимите ми спирали. Много харесвам ефекта върху моите мигли, макар да са по-различни от твоите - аз имам тънички, светли косъмчета (връхчетата са почти прозрачни).
    Ако спиралата ти липсва, съм на среща да ти купя няколко опаковки и да ти ги изпратя в Германия :) За мен ще е удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  2. Това е страшно мило, благодаря ти! В момента чакам обаче колет от майка ми, тя ще ме снабди, хаха :)

    ОтговорИзтриване