четвъртък, 13 септември 2012 г.

Мъфини с шоколад и круши

Покрай завидния ми мерак да се въртя в кухнята тези дни нямаше как да пропусна да направя нещо сладичко. Последния път прегорих едни божествени мъфини точно с минутка-две, затова исках да се реабилитирам пред приятеля си и да му направя едни свестни десертчета.
За да е по-различно този път, избрах тази рецепта. Страхотна си е, да ми се чуди човек защо реших да я променям и да добавям нарязани вътре круши. Не че стана зле - напротив. Но трябва да призная, че аранжирането на крушите отгоре хич не ми се получи като на прекрасните снимки в рецептата. Не изглеждат особено добре, но пък, честна дума, страшни са на вкус. Шоколад и круши after all <3 Понеже съм истинска шокоманиачка (както и приятелят ми, хехе) сложих 150 грама шоколад вместо 80, но това по никакъв начин не навреди на вкуса. Интересното беше, че вместо 10-12 мъфина се получиха 23 сладки малки мъфинченца, изпечени на 180 градуса за 14 минути.
Най-искрено ви съветвам да опитате рецептата, защото тя определено спада в категорията "бързо, лесно и уникално вкусно"!

1 коментар:

  1. Здравей! Мъфините изглеждат прекрасно и определено ще пробвам рецептата :) Поздрави- http://bygabriela24.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване