понеделник, 6 август 2012 г.

A lifelong love

... a.k.a CHOCOLATE! <3

Дългогодишна и (убедена съм) вечна моя любов. Сноб съм. Обичам шоколада си в естествен вариант - тоест, не на вафли и бонбони, а просто като блаженството, увито в станиол.
Шоколадът за мен е като цигарите за пушач. Без необходимата доза съм нещастна и кисела. В жегите успявам да се ограничавам, но през зимата тук-там се случва ден, в който да съм успяла да се сдържа да не похапна. Лошото е, че отворя ли шоколад, край - бройте го изяден.
Голяма любов. Когато бях в Германия, посетих фабриката на Линдт в Кьолн... излязох от гифт шоп-а с пълна торба и 45 евро по-малко :д Не може да им се отрече на Линдт - големи са майстори. Бонбоните им се топят в устата просто... Уникални са.
В момента не ми се намират от тях, а от едни малко по-неизвестни, но също толкова интересни на вкус шоколадчета. Подготвила съм колаж от тях. Англичаните имат една дума, която доста точно го описва - mouthwatering.


Ritter SportWeiße Cocos
Кокосови стърготини в бял шоколад. Ако наистина, ама наистина обичате кокос, шоколадът е идеален. Леко грапава сърцевина, нежно гъделичка езика и оставя лек послевкус. Не е прекалено сладък, нито пък има прекалено много кокос. Балансиран.
Amarena Kirsch
Вишна в хрупкав млечен шоколад. Когато вкусът се разгърне, е пълно блаженство. Тъкмо когато си помислите, че е толкова вкусно, че повече няма накъде, усещате много фините хрупкави частички. Оставя доста сладък послевкус. Яде се по малко, иначе идва в повечко. Дори и за мен J
Waldbeer Joghurt
Йогурт с горски плодове в млечен шоколад. Още при отварянето на шоколада лъхва свежа миризма, типично млечна. Според описанието, плодовете вътре са ягода, къпина и боровинка. Не ги различавам поотделно, но определено се усеща много приятен „горски” вкус. Заради йогурта консистенцията е много мека и топяща се в устата. Хрупкавите частички са по-деликатки отколкото в кокосоивия шоколад, но по-ясно изразени от тези във вишневия. Послевкусът е нежен, шоколадът е най-лекият от трите. Това ми е личният фаворит J  

Как да не ви се дояде сега? :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар