неделя, 5 август 2012 г.

NOTD: Revlon 040 Fuchsia Fever

Най-накрая разбрах какво било фуксия! Лакът определено ми харесва. Имам доста розови - не заради пристрастие към този цвят, а защото съм си наумила, че една рокля върви с точно определен нюанс, а не с някой от другите, които имам. На първо четене се сещам за 3 розови лака, които си стоят в кутията, затова възнамерявам да се въздържам от повече. Затова пък реших да пробвам този лак, който майка ми си купи съвсем наскоро.
Цветът определено ми харесва, чувствам се като Барби с него. Нетипичен е. Покривността на един пласт лично на мен не ми допада, но това съм само аз. Подозирам, че това се дължи на факта, че е малко по-рядък от Флормар, например, при които мога да мина и с един слой.
Цената е малко по-висока от тази, която аз бих дала. Мисля, че е някъде в интервала 6-8 лв.
Издръжливостта няма да коментирам, защото се убедих, че тя рядко зависи от лака, а по-скоро от моето доскорошно некадърие, поради което лакът ми се люпеше още на същия ден, а на следващия го махах. :) Какво мислите вие за цвета, допада ли ви?

Няма коментари:

Публикуване на коментар