четвъртък, 12 юли 2012 г.

Реализацията на пролетния маникюр

Без много предисловия ви представям моя вариант.
Изработката е далеч от блестяща, но, в моя защита, бях притисната от времето и нямах достъп до маслото си за кожички.
Доста ми харесва с тези цветове, но ще пробвам с по-ярки цветове, а и с два цвята (вместо бяло и цвят). Интересна идея би било съчетанието между лак и негов глитърен вариант. На първо четене ми хрумва комбинацията между Lively Lilac by Rimmel и Catherine Arley 673. (Втората снимка взех от този блог.)

Все пак да ви споделя и лаковете, които използвах.
Палец - Golden Rose Fantastic Color 162Така изглежда шишенцето.
Показалец - Farmasi 22. Доста неточно е излязъл цветът, впрочем. Далеч не е лилав, а такъв.
Средния пръст съм лакирала с наскоро купения Flormar 424. 
За безименния пръст съм използвала лака от първата публикация - Golden Rose Paris 235. Излязъл е малко жълт, но пък ми харесва, което си е изненада, защото ненавиждам жълто.
Кутрето е лакирано с Flormar 429.
А белия цвят е Classics Glamour 104. Можете да го видите вляво на снимката тук. Нарочно си купих този лак с ясното съзнание, че мяза на блажна боя. Видът му на един слой направо си предизвиква истерия, но на два е напълно поносим, ако го използвате за основа при маникюр. За мен играе точно тази роля, когато върху него използвам шаблон на Конад за зебров дизайн. Главният му плюс е, че изсъхва доста бързо.

Впрочем, пишейки това, ми хрумва идея за публикация. Искам да ви покажа няколко готини идеи за маникюр за хора, на които не им се удава рисуването на нокти - като мен :Д Някои стават бързо, други - не чак толкова, но всички до една са лесно изпълними.
Засега обаче - толкова. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар