понеделник, 30 юли 2012 г.

Mission Accomplished: The Perfect Red Color


Ида ми препоръча Rimmel Double Decker Red, когато й казах, че си търся червено и то не какво да е, а без винени, кафеви или оранжеви подтонове. Искрено й благодаря за препоръката, защото цветът е точно това, което търсех и е идеален заместител на червеното на Ревлон и Мейбълин. Типично студено червено, червеното на фаталната жена и на дамите с нощен живот. Обожавам го! Не знам дали си въобразявам, но сякаш издържа нетипично дълго върху мен (никоя марка не оцелява повече от 2 дни върху ноктите ми без да подновя поне връхчетата им) – свалих го едва на 4-тия ден. Единственото ново и различно, което направих, беше да изчакам базата да изсъхне идеално – нещо, което досега пренебрегвах, но явно има значение.  Стига толкова за издръжливостта – ще коментирам по-категорично след още един опит.
Консистенцията е много приятна, а покривността е идеална след два тънки пласта. И да не беше така, лакът пак щеше да ми е любим заради страхотния си цвят :) Ето го и на ноктите ми. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар