петък, 13 юли 2012 г.

Незаменими продукти за нокти

Признавам, че се чувствам изключително продуктивна тези дни, но другата причина, поради която публикувам толкова неща, е, че в идните две седмици най-вероятно няма да пиша тук. Морето ме зове :) Нямам търпение и все още обмислям каква публикация да пусна в тази връзка. Докато дойде този момент обаче, искам да ви покажа продуктите, които използвам за ноктите си, за да ги поддържам в добър вид. Тук е моментът да спомена, че съм изключителна късметлийка - след 7-8-годишно гризане на нокти нокътната ми плочка не е трайно увредена. Въпреки това, ноктите ми са доста чупливи и цепещи се. Все още издирвам подходящата база обаче, има прекалено много, за да си избера :д Каня се на Perfect 5 in 1 Hardener. 

Вляво виждате изсушителя за нокти, който използвам. Това е четвъртата марка, която ползвам. Имала съм на O.P.I, този и този на Флормар. Тъй като не виждам голяма (да не кажа никаква) разлика между продуктите от различен ценови клас, съвсем логично залагам на по-евтини. От изброените само Флормар е като дезодорант, останалите са с дозатори. Аз пръскам обилно върху вече нанесения топ лак. Този изсушител струва около 4 лв.


В средата е разредителят, който използвам. Отново на Перфект, струва скромните 1.40, но пък е изключително ефикасен. Имам лакове, които имат дразнещата склонност да се сгъстяват. Капвам 4-5 капчици и положението е повече от отлично. В тази връзка, искам да кажа една малка хитринка - не се лакирайте в стая с работещ климатик или вентилатор, защото лакът върху четчицата се сгъстява, слоевете стават неравномерни и прекалено дебели.

Вдясно е cuticle remover-a на Перфект. Едва ли е повече от 2 лв. Нанасям го върху кожичките и ги избутвам с уред, подобен на този (гледайте долната част). Струва ми се обаче, че дървените пръчици ще са по-подходящ и щадящ ноктите вариант. Имало ги в Джъмбо в промишлени количества. Друг вариант е да изрежете кожичките с ножичка. В домашни условия обаче това е трудно и често завършва с кръвопролития :Д Рязали са ми ги веднъж при маникюристка и наистина стана страхотно, но нямам практика да ходя, затова действам вкъщи.

Страхотен продукт, който използвам от половин година, е маслото за нокти на Икаров. Струва около 2.50 и можете да го намерите във всяка аптека. Струва ми се, че мирише на джинджифил. Буквално си поливам ноктите с него - мажа с четчицата и масажирам усърдно 20 минутки (или колкото е дълга серията от сериала, който гледам през това време :Д). Трябва да се почисти добре обаче, защото иначе не може да се нанесе лак отгоре. Като цяло, маслата на Икаров са добри и на ниски цени, пробвайте ги. Има доста възможности - против целулит, против стрии, против омазняване в корените (имам го, но все още нямам впечатления), против цепене на краищата на косата и други.

Това масло служи за омекотяване на кожичките. Изключително икономично, предлага се в два варианта - манго и гуава. Имам първото и съм влюбена в миризмата му :) Сами виждате колко струва. Можете да го поръчате от интернет или да си го купите от магазините на СтарНейлз.

Задължителна предпоставка за здрави и нецепещи се нокти е употребата на стъклена пила. Предлага се в изключително широк ценови диапазон и единственият й минус е чупливостта. Доста съм доволна от нея. Показаната на картинката е на "Диферо", чиито продукти можете да намерите почти навсякъде. Моята е "Кико" и ми е подарък от Италия.


И накрая искам да ви покажа това лепило. Хитър вариант в случай, че някой нокът се счупи, но парченцето все още не е паднало. Внимавайте обаче, изключително течно лепило, а доста силно. Уж се маха с ацетон, но лично аз не съм успяла да го махна. Струва 3 лв.

По време на самото лакиране използвам доста други екстри като шаблоните на Конад, гъбичка, лентички на френски маникюр и други, но нещата, които ви показах, задължително присъстват при грижата за ноктите ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар