четвъртък, 12 юли 2012 г.

Wish list (nail polishes)

Разглеждайки няколко блога последните дни попаднах на доста лакове и някои от тях ми привлякоха вниманието. Искам да ви ги покажа - сигурна съм, че ще има такива, които ще ви допаднат.

Rimmel - Lemon Drop. Представям си го в съчетание с лилаво или с нюд цвят. Би било и добра основа за печатче или пък нещо цветничко.
Essence - Trendsetter. Нямам конкретна идея за това прекрасно петролено, но моментално се влюбих в цветя. Би си вървяло доста готино с бяло или пък може да стане страхотна част от глитър. За съжаление, не помня чия беше формулата за саморъчно направен глитър, но гласеше следното: към безцветен лак с блестящи частици се добавя цвят по избор.
Seventeen Supreme 18 за дните, в които не ви е до нещо ярко или до занимаване с ноктите. Доста популярен цвят между тийнейджърите в чужбина.
Essence - Circus Confetti. Очите ми останаха в този цвят, върви страхотно и с черна и с бяла основа. За съжаление, се намира ужасно трудно, а в и-бей никак не е евтин в момента.
Farmasi 81. На доста малко места в Пловдив съм виждала тази марка. Имам два техни лака от Бургас, доста издръжливи са, така че задължително ще си купя още, когато успея да отида там. Този лак ми грабна окото.
S-he 280. Виждам го като основа за зимен маникюр в съчетание с бели снежинки и тъмносин глитър, нанесен с гъбичка.
Благодарение на тази публикация съм разтроена :Д между холограмните лакове Catherine Arley 673, 666 и 677. Положението не става по-лесно заради наличието и на трите лака в магазинчето до нас, но подозирам, че ще реша проблема радикално, купувайки и трите.

А вие имате ли си подобен wish list? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар