понеделник, 30 юли 2012 г.

NOTD: Farmasi №82 & Farmasi №84

С нетърпение изпробвах две от новите придобивки от ваканцията и бързам да ви покажа резултата.

Farmasi №84 е страхотен глитър на нетипично синя основа, която лично аз оприличавам на деним. Частичките са сребристи, доста гъсто разположени и достатъчно ситни, за да не правят покритието на лака върху нокътя грапаво. Въпреки невероятния цвят, консистенцията на лака е това, което ме накара да го заобичам. Не е нито твърде гъст, нито твърдя рядък, позволява нанасянето както на един по-дебел слой (с който се постига много добра покривност), така и на два по-тънички слоя (варианта, който аз предпочетох). Всичко това плюс цената от 2 лв определено класират Фармаси като любима марка лакове. Достатъчно ефектен е, за да се ползва самостоятелно, както е на картинката, но аз съм си наумила да го пробвам като основа на галактически (очаквайте публикация на тази тема) или зимен маникюр.

Другият глитър далеч не е лош, но цветът му не е толкова впечатляващ, затова си поиграх малко и крайният резултат ми харесва повече :) Харесва ли ви?
Вече знаете как да направите този маникюр, затова няма да ви досаждам с обяснения. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар